Σάββατο 24 Μαΐου 2008

Αμε το διάολο...

Και ξαφνικά όλα άλλαξαν..Πάει ο Σίφηζ που ξέραμε, και γώ και ο Τάκης και όλοι.Αλλος άνθρωπος σου λέω απο τη μέρα που μπήκε στη ζωή του εκείνη. Γύρισε στο σπίτι ακόμα πιο χλωμός απ΄ότι συνήθως, με το κλασσικό του παραπονιάρικο ύφος τύπου- ψαγμένος-cool- μαλάκας, έλαφρως αλλαγμένο, και μου ανήγγειλε τα ευχάριστα. Και επειδή δεν καταλάβα Xριστό απ΄ότι έλεγε, η φάση σοβάρεψε.Κάπου ανάμεσα στα τραυλίσματα του επιασα και τ' ονοματάκι της λεγάμενης. Μαιρούλα. Γνωριστήκαν στο παρτάκι που είχε στηθεί μπας και βρεθεί κανας φραγκάτος και καλά ζωόφιλος καραγκιόζης και δώσει τίποτα για να σώσει τα γλοιώδη καθυστερημένα ερπετά. Καταλαβαίνεις τώρα οτι δεν υπήρχε καλύτερο σκηνικό για να ζήσει το φιλαράκι μου τη ροματζάδα του. Ξερνάω μόνο.. Ευαισθητοποίηση και ηλίθιοι ζωόφιλοι να φαθώνονται με φόντο χελωνονιτζάκια σε ριπλει. Ηταν σίγουρα έρωτας με την πρώτη ματιά. Αν πιστέψουμε την ιστορία πανέμορφου φίλου μου , όλα έγιναν μέσα σε λίγα λεπτά.Νεάτερταλ. "Γεια, τι γίνεται εχω και blok". Θολούρες και τέτοια παπάρια. Πάντως ο δικός μου έτρεμε ακόμα απο τη συγκίνηση όταν γύρισε sπίτι. Αχ αυτός ο έρωτας.. Ηταν που ήταν παραπληγικός μαλάκας, και ερωτευμένος τώρα, τη γαμήσαμε, σκέφτηκα.. Και όντως. Επιασε ο Σίφς το μπουζούκι και δε μ΄έσωζε πια, ούτε ο μεγάλος Βασίλης Παπακωσταντίνου με τις απόκοσμες κορόνες του. Νεάτερταλ. Πάω να δω Γιουριβιζιο, κομπινΕσιο ΣΟΥ λέω...

Δεν υπάρχουν σχόλια: